Scoala noastră

  • – face ca toţi părinţii şi toate familiile să se simtă bine-venite şi lucrează susţinut pentru a construi şi a întreţine relaţii strânse şi dialoguri productive;
  • – sporeşte substanţial securitatea copiilor;
  • – furnizează puncte de referinţă care asigură coerenţa activităţilor cadrelor didactice referitoare la implicarea părinţilor şi a comunităţii;
  • – facilitează formarea continuă corespunzătoare a cadrelor didactice astfel încât aceştia să vină în întâmpinarea preocupărilor părinţilor legate de educaţia copiilor lor.
  • – manifestă sensibilitate şi acordă sprijin, indiferent de mediul de provenienţă, de nevoile şi circumstanţele în care se găsesc elevii şi familiile acestora;
  • – îşi revizuieşte activitatea împreunã cu părinţii/familiile, aceasta fiind o trăsătură importantă a activitãţii sale curente şi un element major în procesul de dezvoltare şcolară;
  • – îşi bazează activitatea pe informaţiile şi probele disponibile/informaţiile aduse la zi;
  • – înlătură barierele culturale, etnice şi prejudecăţile;
  • – este locul în care toţi elevii sunt încurajaţi să se formeze şi să se dezvolte ;
    – este locul unde comunicarea/ dialogul deschis este puntea de legătură între şcoală – elevi – părinţi.